Χρονιά 2η. Η Τέχνη στο Σχολείο μας.

Αυτό το Ιστολόγιο φιλοδοξεί να γίνει ένας τόπος Πολιτισμού, Διαλόγου, Ανταλλαγής Απόψεων, Προβληματισμών, Αναζητήσεων, γύρω από τις Τέχνες με τις οποίες ασχολούμαστε, που μας αρέσουν, που θέλουμε ν' ανακαλύψουμε, ...

Αλλά και ένα Ζωντανό εκθετήριο των Δράσεών μας στα πλαίσια του Σχολείου ή της Ζωής μας.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΠΡΟΤΑΣΗ για ΕΡΓΑΣΙΑ (ατομική ή ομαδική).


1.  Επιλέγουμε:  ένα έργο  ή  έναν καλλιτέχνη  ή  ένα κίνημα.
2.  Συγκεντρώνουμε υλικό και πληροφορίες γι' αυτό, ερευνούμε, αναλύουμε, δημιουργούμε παραλλαγές του/των έργων που επιλέξαμε [σχέδια, σκίτσα, ζωγραφιές, κείμενα, παρουσιάσεις, μανιφέστο, βίντεο, ...].
3.  Παρουσιάζουμε στην τάξη [αφίσα, πόστερ, βιβλίο, άλμπουμ, Η-Υ-βίντεο-προβολή, παρουσίαση σε power point, ...].




(επιλεγμένα) Έργα από το βιβλίο των εικαστικών:



 

 

 

 

 

 

 

 


 




(επιλεγμένα) Έργα εκτός βιβλίου:


 

 

 

 

 

 




 






Κινήματα για έμπνευση:

Αναγέννηση.
Αφηρημένη Τέχνη.
Βυζαντινή τέχνη.
Δράση  -  (performance).
Εγκατάσταση -  (installation).
Ελάχιστη Τέχνη  /  Τέχνη του ελάχιστου  -  (minimal art).
Εννοιακή / Εννοιολογική Τέχνη  -  (conceptual art).
Εξπρεσιονισμός  - (expressionism).
Έτοιμο αντικείμενο  -  (ready made).
Ζωγραφική της Άμμου -  (sand paint).
Ζωγραφική της Κίνησης -  (action paint).
Ιμπρεσιονισμός  -  (Impressionism).
Κινητική Τέχνη -  (kinetic art).
Κονστρουκτιβισμός  -  (constructivism).
Κυβισμός  -  (Cubism).
Μπαουχάουζ  -  (bauhaus).
Μπαρόκ  -  (baroque).
Νταντά  -  (DADA).
Oπ[τική] Τέχνη  -  (optical art).
Ποπ αρτ  -  (pop-art).
Ρεαλισμός  -  (Realism).
Ρομαντισμός  –  (Romantism).
Σουπρεματισμός  -  (Suprematism).
Σουρεαλισμός  -  (surrealism).
Τέχνη της Γης   -  (earth / land art).
Τέχνη της Δράσης και του Σώματος  -  (action & body art).
Τέχνη του Περιβάλλοντος  -  (ENVIRONMENT).
FLUXUS.
Φουτουρισμός  -  (futurism).
Φωβισμός  -  (Fauvism).
Χάπενινγκ  -  (happening).





Φωτογραφία:


 
Κίνα


Βιετνάμ


Βραζιλία 2009


παγκόσμιο κέντρο εμπορίου 2001


Σουδάν


Τσουνάμι - Ινδονησία



1 σχόλιο: